tråkigt



jag har tråkigt med att sitta hemma men vad fan man kan ju göra något här hemma så varför inte försöka ta tag i städningen och plocka i ordning kläderna med mera.

i morgon ska ajg träffa en mycket god vänn som e hemma ett par dagar, ska kolla igenom hennes kläder som hon inte ska ha längre de e förstora för henne.
så hon har en del kläder som jag ska få kolla igenom snällt av henne säger jag bara..

ska skicka sms sedan och kolla vilken tid jag ska komma dit bort till henne innan deras gäster kommer på fest..

har en hel del som ska göras här i lägenheten..


behöver hjälp med att mublera om lite i vardagsrummet får ju inte göra det själv med tanke på handen som värker sm fan nu.. '

hur jag än gör med övningar med den så blir det inte bättre utan bara sämmre..

fan ta er alla läkare som inte kan hjälpa mig och hitta vad det e för fel på handen..

man ska fan inte behöva gå med smärta i flera dagar eller ja nu idag e det exakt en vecka som det började och tro mig det e fan inte roligt att ha såhär ont i fingrarna och handen..
jag har tagit på typ en värmebalsam och linda på det men det värmer bara lite sedan fungerar det inte så mycket tycker jag..

vad fan ska jag göra????

på tisdag ska ajg jobba igen och hoppas att det kan bli bra tills dess.
men men..
får jobba fast jag har jävligt ont så e det bara med andra ord!!!
nää nu ska ajg lyssna på underbar musik som Rocka Billy musik!!!!!!!


Love it!!!

se you skriver mer i kväll då jag absolut inte ska göra något annat än att ta det lugnt och springa i tvättstugan i eftermiddag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0