sjukskriven



jaha då e det dax med att ha otur igen..

är nu sjukskriven för min högra hand då jag har en infektion i lederna och sträkt ledbandet i finger 2 och 3  det e då fingrarna pekfinger och långfinger.

det tar ett bra tag med att skriva detta så jag vet inte hur jag ska göra.

läkaren sa åt mig att jag får inte ha den lindad hand och fingrarna utan jag måste andvända handen som vanligt även om det gör ont...

ska göra lite övningar också för händerna de var svullna tyckte läkaren så den högra handen ska jag ha högt och sedan så ska jag träna vänstra handen som om att jag plockar äpplen eller något sådant sedan ska jag göra det samma med den högra handen..
det e bra för att förhindra det jag har fått så alla ska göra det någongång då och då i veckan..

så det e bara till att börja göra övningarna nu..

jippi nää nu ska jag ha på tigerbalsam på handen och hoppas att det kan göra något för mig..

godnatt på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0