nya bilder



nu har jag bilder på mig så det kommer några nu



en gammal bild vill lägga upp så man kan kolla om man märker någon skillnad..


4/4 2011


håret e inte det snyggaste 



och detta e från den 24/4 2011 och på denna bilden har jag förlorat -45kg

jag e så glad för den stora skillnaden men har en del mer att gå ner och då kommer jag att må ännu bättre.
tunikan på den sista bilden har jag fått av min vänn Evelina G och jag gillar den verkligen lite stor men det kan amn fixa..

hoppas att alla har haft en toppen påsk för det har jag haft..
min hand känns bra igen kanske inte helt men det tar sig med all träning som jag ger den och ska börja jobba igen i morgon tisdag kväll..
hoppas bara att det e fint väder på dagen så man akn sitta i solen och ta det lugnt..

på onsdag ska amn köpa ett par ballerina skor och sedan ska ajg bara njuta av allt kanske ska köpa ett par nya skor som jag kan ha till jobbet så man inte går i ballerina skor för det vill jag inte göra..

skriver mer en annan gång kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0