ledvärk



MIna handleder värker som bara den och det e jobbigt men det e bara att bita ihop och se glad ut..

idag har jag jobbat extra 7-15.30 trevlig personal jobbade man med idag.
fick jobba över lämnade rapport och sedan ringde en anhörig som jag fick prata med och samtalet drog ut på tiden.

men vad fan gör man inte för sina brukare de ska ju må bra.

efter det cyklade jag hem till mamma och pappa la mig i soffan för att läsa  se och hör och lyssnade på radion det var skönt det för en gångs skull kollade jag inte på tven.

sedan kom Systrarna hem med mamma och vi bestämde att vi åkte med Stora syrran hem och kolla på film och såklart hjälpa henne att färga håret på båda.
gjorde mitt bästa med karros hår tyckte att det blev bra men om hon ska bli super blond så får det bli en behandling till men det var snyggt nu tyckte jag..

så glad för att jag inte passar som blondin även om jag e lika korkad som en ibland skojar bara hahahaha..

igår var det middag med jobbet och ja jag hade det super trevligt brevid mig vid bordet hade jag Marie, Lina och Ida och vi pratade om Lille J som e Idas dotter och sedan pratade vi om mycket annat..

åkte hem vid halv tio för man skulle ju upp idag och jobba, marie var sn'll som lörde mig hem så jag kom hem i bra tid.
problemet var ju att man kunde ju inte somna för man hade kramp i magen och mådde illa.
men det gick över efter en timme eller så.

Ikväll har jag haft en super trevlig kväll och det tycker jag att vi får göra om igen..

nää nu ska jag sova eller något sådant..


puss och kram på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0