jaha då har man råkat ut för en inflammation



fick en akuttid till läkaren i morse och det visade sig att jag har en inflammation i buksportsköttlarna så det blir antibiotika ett par dagar för min del och det börjar från och med idag.
så jag ska åka in till stan med mamma och hämta ut medicinen sedan ska jag hem och ta det lugnt och bara vila för jag e trött som fan hela tiden nu men det försvinner hoppas jag.

de senaste dagarna har jag inte gjort så mycket förutom att jag har jobbat och kört bordet till heberg.
Han sa att han inte kan lova något men bara jag blir av med det även om det kanske bara säljs för 50 kr eller så blir jag av med det men man ska ju inte ge upp med att prova att sälja det och köra det direkt till tippen det går jag inte med på..

man måste försöka i allafall att få sålt det...

har ätit lite mat nu och ska ta min andra medicin som jag ska ta varje dag...

skriver kanske mera senare...

kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Ausgeflippt

Aj aj! Det låter allvarligt med inflammation i bukspottskörteln :-( Hoppas att antibiotikan biter snabbt.



Kram!

2011-04-13 @ 14:29:02
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0