fullt upp



idag har man haft en del för sig..
var ute till 2 i natt fick åka med köra och underbara bror hem.
sedan vaknade man kl 9 ringde och pratade med amma och kom överens om att vi skulle hämta cyklen på tröingeberg sedan skulle jag hjälpa hemme med att tvätta bilen..

så cyklen blev hämtad sedan hem till mamma och städa i bilen och tvätta den.
precis när vi blev klara så skulle det såklart börja regna men det blev ju rent i bilen så jag e nöjd.
ska göra rent fönster och  det andra en annan dag så det verkligen luktar gott i bilen sedan..

sedan så var det snabbt hem för att göra sig fin till dopet i snötorp eller vad det nu heter i halmstad..
sedan efter kyrkan var det mat med alla och det var super roligt fick många skratt och fick såklart hålla lilla Cornelia som e så himmla söt..


nää nu ska jag se på Big Brother så vi ses en annan gång för sedan ska jag se på film...

kram på er alla underbara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0