Blivit stolt moster



Då e jag den lyckligaste människan på denna jord och detta e för att kl 21.59 födde min storasyster en fin dotter på 4115 gr och 52 cm.
Tösen har blåa ögen och e blond detta gillar vi mycket..

JAg har aldrig varit så lycklig som jag e nu jag slänger någon tår av stor glädje.

Så jag säger bara det STORT GRATTIS TILL MIN KÄRA STORASYSTER KAROLINA OCH LENNART till eran UNDERBARA DOTTER.

annars har min dag varit lugn varit och hållt Zelda sällskap medans de har varit på BB och efter det var det dax att dra hem för att äta middag sedan direkt till jobbet för att jobba min första dag av 9 sedan så har man bara väntat och väntat att det skulle hända något att telefonen skulle ringa med mera.

Glädje och åter glädje!!!


skriver mer en annan dag för nu ska jag jobba då jag ska upp tidigt och jobba..


kram på er alla..

Kommentarer
Postat av: Karolina

TACK för hjälpen med Zelda :)

2011-04-27 @ 13:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0