operationen bokad


idag ringde jag och bokade min operation som sker nästa tisdag tid vet jag ännu..

idag jobbade jag till 12 efter det var det tid för träning och sedan gav vi av oss till ullared för att handla lite julklappar med mera.

men ska jag vara ärlig så blev det inte mycket julklappar för pengarna ska jag ha till mig och min special mat.

jag börjar bli nervös men det kommer att gå bra.

jag har märkt en sak nu med att gå ner i vikt och det e att man blir på sämre humör eftersom man går ner snabbt.
men huvudsaken e att jag förlorar mina kg innan operationen och så klart efter den..

idag handlade jag en väska som jag ska ha mina kläder i och sedan en nesesär som jag ska ha all min medicin i och varma sockar med mera och köpte mig en ny sportbh för den jag har har jag haft u för många år så den fungerar knabbt att ha..

nää nu ka jag se på film med syrran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0