vänner



det e underbart med vänner.

idag har jag haft en lugn dag men blev så rastlös och utråkad så jag och min syster gick upp till mamma och pappa för att äta lite mat sedan efter det så bar det av till en vän och där har man suttit sedan lite innan 20.00 och bara suttit och pratat och haft mysigt.

jag och johanna drack inget johanna ska ju jobba tidigt i morgon och jag e ju alkoholfri nu sedan några månader eller så.
jag e stålt att jag håller mig från godis läsk och alkoholen visst blir man sugen men känner att nää det e inget för mig.

men i allafall så har man varit med några vänner idag och haft super trevligt..
älskar att umgås med vännerna man har i sitt liv.


så idag tackar jag alla som finns i min närhet som står ut med mitt kassa humör eller något sådant.


                                  så TACK ALLA UNDERBARA VÄNNER OCH FAMILJ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0