träning


idag blir det ännu mera träning för min del. men innan jag drar till gymet så ska jag fixa lite här hemma och sedan ska jag se om fabo kan fixa mitt varmvatten till badkaret för det blir aldrig över 60 gradet och det e jobbigt för om man ska bada så blir det inte så varmt som jag skulle vilja ha det och det blir kallt snabbare.

igår tränade jag kondition och förbränning i 21 minuter efter det gjorde jag situps ca 100 st sammanlagt.
tränade även armarna lite men det var bara tricepsen och bröstmusklerna som fick träna igår.
konstigt nog så trode jag att jag skulle ha med ont i kroppen idag än vad jag har redan så glad för att jag inte har ont.

idag ska jag träna konditionen och förbränning i 1 timme och då ska jag var apå bandet och på älgen som jag kallar den. älgen e min favorit maskin just nu.
den e suverän för mina knän, belastar inte knäna på samma sätt som man gör när man går vanligt.

nää nu blir det städning här hemma innan så vi ses i kväll skriver om hur det har gått med allt idag..

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0