toppen är bäst


jag känner att jag mår bättre nu än vad jag har gjort de andra 2 dagarna. inatt kunde jag sova på sida det har jag inte kunnat de andra dagarna för så fort jag har legat på sida har jag mått dåligt.
men inatt kände jag mig trygg och sov nästan hela natten. drack lite vatten då och då vilket behövs.

Det e det jobbigaste med allt det e att få i sig all vätska man ska ha i sig vi ska ha i oss 1500ml om dagen och just nu är jag uppe i ca610 eller något vet inte exakt vad jag e i. men jag ska komma upp i rätt mängd.
Man får inte dricka till maten, man ska dricka 30 minuter innan och 30 minuter efter maten. detta bara för att man inte ska skölja ner maten du äter för då blir du inte mätt.

idag har jag bara tagit panodil som värktablett inget annat än blir kanske mer till natten som den starkare tas.

jag e stolt över mig själv att jag har lyckats så bra med detta så håll tummarna för mig nu..

kram på er alla..

skriver mer i kväll om hur det har gått med vätskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0