nerverna


mina nerver e just nu smått tyglade som jag säger nu. mamma ska hämta mig kl 10 kanske lite tidigare så att vi kommer ner till 12 tiden eller något sådant detta kommer att bli riktigt spännande ska kolla med dom om vad man ska äta sista dagen om man kan få en vanlig måltid eller inte. visst e jag van med att bara dricka mitt men vad fan det skadar inte att fråga dom.

tvätten e inte torr så jag har fått boka 2 tvättider efter varandra och det gillar jag inte.
torktummlaren hade dött för mig och det e inte det roligaste man kqn vara med om när man ska ha kläderna som ligger i den tills mina 3 kommande dagar som jag ska vara borta.

ska se om de har bibbiskrugg eller vad det nu heter detta ska jag ju köpa innan så jag har det.

man kanske skulle packa klart så man inte glömmer bort detta sedan när man har hämtat upp tvätten som ska hängas in också..
jag får förbereda mig på att få ta in torkstället det kan stå uppe medans när man ändå ska vara borta ett par dagar.

nää nu ger jag mig.. ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0