Kolegor



det var roligt att telefonen ringde i morse blev lite överaskad för trodde inte att en kolega till mig skulle ringa.
Hon hade varit inne på facebóok och där hade hon sätt att jag har gått ner 18 kg men jag har gått ner 20 kg nu så hon blev super glad.
vi pratade i ca 20 minuter och det var roligt att någon hörde av sig till en. jag pratade lite om hur det gick med operationen och hur det har gått efteråt med allt.
och jag e glad att någon annan ringde och kollade hur det har gått för mig.

har ätit frukost och sitter nu i soffan för att fixa mmin nya telefon som jag köpte igår.
ska se om jag klarar av den en helt ny modell för min del så det ska bli spännande
skriver med senare om hur det har gått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0