hemma i min lägenhet


Jag har bestämt mig för att se hur det e att bo själv nu efter allt som har hänt mig..
Operationen gick ju bra men sedan hände detta i lördags alla i familjen var oroliga även mina vänner, men ingen fara med mig som tur e.

kände att nu ska jag vara hemma lite för att jag ska ju ändra på mitt liv helt så lika bra att börja med det nu medans jag kan.
min förskylning är ingen höjdare men jag lever så jag e nöjd med det.
för att vara förskyld så känner jag mig mycket bättre än vad jag gjorde förra veckan.
jag har inte så jätte ont i magen längre så det e skönt.
det säger bara stopp om jag dricker för stora klunkar åt gången så det e till att smutta på drickan man ska ha i sig.
idag har jag fått i mig en hel del och det e skönt det för då vet jag att jag kan klara av detta.
i morgon ska man upp tidigt för att så om jag kan ta mig ut på en promenad och sedan ska jag se om jag kan hitta på något annat.

jag ska köpa mera blommor till lägenheten och det ska ju vara hyacinter så klart för det e min favorit blomma på julen. sedan ska jag fixa om min krans på dörren.

på en vecka har jag gått ner 3 kg enligt mammas våg men ska kolla med min sedan.
magen e ju lite svullen fortfarande tycker jag men inte så mycket som den var de första dagarna.
kollat måtten runt midjan och underbysten. under bysten har jag 2 cm mindre än innan operationen midjan e det samma.

det roliga med allt är att alla säger att brösten blir mindre men jag tycker mina har blivit lite större men jag vet inte, jag har inte kollat så noga.

ska äta lite kvällsmat snart och sedan efter det ska man dricka lite mellanmpl som man har inhandlat idag.
köpte på barnamtsavdelningen och jucien smakar gott och inte så starkt.


nu ger jag mig för stunden får se om jag skriver mer sedan..

kram alla underbara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0