god jul



vet att det e sent på tänkt men vad fan jag har haft en hel del att göra idag och jag har haft en super dag med min underbara familj.
fick en del klappar men den bästa var från min underbara bror Mattias.
jag fick två skyltar av honom som jag ska ha i sovrummet. carpe diem och sov gott stog det på dessa skyltar och jag älskar dom. stog och kollade på skyltarna igår och ville köpa dom men sa till mig själv det kan du göra en annan gång. men det behöver jag inte nu för nu fick jag dom av min underbara bror.

sedan fick jag en massa andra fina klappar som jag ska använda sedan ska få undan allt på bordet och på hyllorna med mera.


alla klappar var super uppskattade och jag e verkligen helt nöjd med mitt.

fick äta min underbart goa grönkål och sedan fick jag lite köttbullar och mos till detta det e vad man kan äta det jobbiga med allt e det att man inte får dricka till maten, men det e bara till att bita ihop och vara glad för jag ska ju må bra och inget annant..

efter middagen så kollade vi på tv tills pappa hade jobbat som tomte så var det dax för alla klappar att delas ut och det var super trevlig stund.

sedan drack vi glögg och idag smakade jag på en ny smak som johanna hade med sig och ja jag älskade den kan jag tala om.
den hade smak av chilli mandarin super god e den.

i morgon ska man tillbaka till mamma och pappa ska äta rester som vi kallar det och det e alltid lika gott det.

spela lite spel eller pussla ska vi göra i morgon umgås med familjen.

älskar julen för man umgås med hela familjen vid det tillfället..

                             GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA ÖNSKAR Magdalena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0