fullt upp



idag har jag haft en del för mig. Agrafferna på magen e nu borta och mina utslag e inte roliga jag tål tydligen inte plåster det kliar och är mycket irreterat så jag får ha hydrokortison på det och över ärren ska jag ha tejp som man ska ha i 3 månader hoppas bara att det inte e lika illa med det.

lite jobbigt att ha klåda nu när man inte kan klia sig heller vilket e jobbigt jag måste ju klia mig men får inte HJÄLP säger jag då.

under denna period som jag har haft mycket så har jag verkligen fått en massa stöd av familjen och mina vänner och detta e jag evigt tacksam för.

idag gick jag över till purematen och det e ju inte dåligt det, johanna bjöd mig på mat idag så det blev potatis mos och lite färs till detta tyvärr kan man ju inte äta grönsaker ut ännu..

gick upp tidigt idag för skulle med johanna in till stan för hon skulle klippa sig och jag skulle ju ta mina agraffer på magen så det passade mig perfekt.
fick ju även gå till apoteket och köpa salvan och tejpen så man ha det hemma nu. äntligen kan man ta sig ett varmt bad när man vill det fick man ju inte innan då man hade agrafferna på magen..

tyvärr glömde jag ta bilder på hur det såg ut innan med agrafferna men det kommer en bild på hur det ser ut efteråt när de e borta.


vill igentligen att eksemen ska bort men det kan ju ta tid detta..

och i eftermiddag får jag ett samtal från mina kolegor och undrar vad jag gör i eftermiddag om jag var hemma eller inte med mera.

var hos mamma i eftermiddag så de kom dit och jag blev glad för jag fick en blommgrupp av mina underbara kolegor super snällt av dom alla.

Mina kolegor har tänkt på mig och det värmde säger jag bara..

de e bara för snälla...

Tack alla!!!


kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0