dålig



Idag känner jag mig inte alls bra trött hela tiden och känner mig bara helt slut.
vet inte rikitgt varför det e så nu vill inte att det ska vara så.

försöker få i mig vätska som man ska men det e inte lätt om det säger stopp efter några teskedar dricka eller med soppa eller med fil.

men jag har varit uppe och ätit frukost vid 9 varje dag sedan jag kom hem sedan e det mellanmål och vatten, lunch, mellanmål och ännu mera vatten som man ska ha i sig.
det e inte lätt men det ska följas.

sa till mamma för en stund sedan att det ska bli gott med vanlig mat sedan än bara soppa visst de 3 kommande veckorna efter soppa e pure mat men hällre det än soppa säger jag nu.

tänk att kunna få äta potatismos grönkål och något annant gott till julbordet. visst skinkan kan jag strunta i i år men vad fan lite annat kan amn unna sig. diatisten sa att det gick bra att äta grönkål om den var fin hackad och inte för mycket socker i den och för fet ANNARS VAR DET OKEJ SA HON VILKET JAG E GLAD FÖR.

jag har julklappar kvar att köpa men jag vet inte när jag ska göra det så får se om jag kan hitta på något snart så man kan köpa lite klappar.

operationen gick bra men att känna sig dålig efteråt är ingen hit säger jag bara hoppas verkligen att det lägger sig..

har ni handlat klart alla era klappar??

kram alla skriver mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0