aldrig mer


aldrig mer ska jag dricka äppeljucie det var inte bra för magen som jag har kvar.
mår illa av en viss tablett som man ska ta ett tag men jag spa prata med läkaren om jag verkligen behöver ta den 2 gånger om dagen.
annars går det framåt.

1 kg lättare nu än igår så det e på väg åt rätt håll.

har varit ute och gått lite men vet inte hur jag ska klara det. det var inte lätt när jag var på coop med mamma hon skulle handla till aik och jag gick i förväg och gick i hela affären utan henne sedan sa det stopp började få mycket ont i vänster sida så fick sätta mig en stund.

sedan skulle man ut från affären och det var inte lätt när huvudet snurrade på en så när vi kom fram till kassan var det bara att ta en flaska vatten och hälla upp ca 100 ml vatten  och börja smutta på det så jag fick i mig lite år gången..

det var inte lätt men gjorde mitt starkaste.

mamma e stark som står ut med mig nu medans jag bor hemma ett par dagar.

klamrarna på magen kliar det betyder ju att de läker som de ska vilket e toppen men de ska ju inte bort försen om  ca 2 veckor.

ska komma lite bilder på hur det ser ut på magen nu efter operationen sedan ska man se om det finns någon snygg före bild..

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0