4 advent och underbar helg


min helg har varit toppen umgåst med en massa vänner och det e vad man behöver ibland kan jag säga er.
har varit lite trött i veckan men ingen fara med det har ju legat förskyld så det e la det som har suttit i så länge.
i fredags så kom ett par vänner över till mig och det var roligt vi sjöng singstar och hade super trevligt jag e så glad att jag har mina vänner de stöttar en hela tiden och det e skönt det.
igår var man ju i varberg med Johanna och Maria och handlade lite klappar så det var skoj gick i en massa olika affärer jag älskar ju inredning så kollade runt lite.

igår kväll blev det en kväll med wii spel hos en kompis och vi hade super roligt gick hem själv när de andra åkte in till stan satte mig och kollade på film 2 bra filmer så det blev att jag kom i sängen sent.

idag blit det bara mys för min del ska ta det lugnt och bara njuta av att det e 4 advent så ikväll blir det levande ljus och någon bra film sedan i sängen i tid.

hoppas att ni får en underbar dag ni med mina läsare..

kram på er och ta hand om er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0