utråkad



idag e jag utrråkad johanna jobbar så det blev ingen tur till stranden för att ta vårat första dopp iår.
vi ska slå vårat gamla som e den 12 maj men det blir nog inte av i år att vi slårt det. både hon och jag jobbar de kommande dagarna eller ja jag jobbar ju fram till söndag hon jobbar till och med torsdag.
sedan e hon ledig fredag sedan jobbar hon helgen igen..

jag jobbat hela veckan och sedan e man ledig en dag sedan vet jag inte om de har förlängt mina turer eller inte nästa vecka mina pass e 7-12 men på mötet i torsdags sa de att vi behöver förlänga turerna och jag som ligger många timmar minus behöver mera timmar att komma igen.

jag har jobbat igen ca 13-14 timmar och det e för lite med det jag ligger minus.


men men jag hoppas att det löser sig så man kan få mera timmar innan det ska räkna av årsarbetstiderna.


igår jobbade jag kvällen och då blev jag av med 1,20 timmar / minuter och det e för mycket redanmen jag hoppas verkligen att jag kan få flera timmar så jag kan komma upp i timmarna snart..
gillar inte att ligga minus det e svårt ibland att hitta timmar som man kan ta från tavlan och vad e det för ide att ta 2 timmar om man redan jobbar den dagen som man e där 2 timmar e för lite att ta tycker jag jag vill ha 6-8 timmar som jag kan jobba.

nää får börja att ragga timmar nu så det bara skriker om det.

skulle verkligen prova på något annat jobb sås som personligassistent eller jobba på ett boende på natten det skulle verkligen passa mig så det bara skriker om det för jag e ju en natt människa.

vet inte riktigt vem jag har fått det av!?
Men jag e en nattmänniska och jag gillar att vara vaken på nätterna sitta och lyssna på musik och bara ha det mysigt..

medans jag sitter här så lyssnar jag på min favorit musik kanal på tv och det e då VH1 och VH1 classic gillar att se musikvideon vissa detaljer fastnar i huvudet på mig.
e det bra eller dåligt att det fastnar ???


idag har jag färgat håret och det blev rött för det e det jag passar bäst i och det e mina systrar som har valt färgen denna gången jag sa att det kunde välja vilken som men inte blond för det vägrar jag att bli..

jag e verkligen super nöjd med färgen det e ju bara så jag..

sitter och funderar på om man ska bjuda hem lite vänner i helgen men jag vet inte jag funderar och funderar..

Eller vad säger ni!???


vad har jag mer haft för mig??
igår efter jobbet kollade jag på film med min kära tvillingsyster och det blev komedi film så det var roligt att se på det behöver lite humor ibland.

skulle vilja se trancformer eller vad heter de??? såg den på tv för ett bra tag sedan och gillade den skulle vilja se den igen bara..

jag har en massa filmer men har sätt alla så jag skulle vilja se lite nyare filmer än de jag har här hemma..
om man skulle låna någon bra film någongång hmm får se vad de har att bjuda på på hemmakväll som de heter nu för tiden..


nää ska snart fixa mig ska åka till jobbet om 1 ½ timme för att jobba kvällen..

jag e så trött på att chefen inte lyssnar på en, har bett om att får höja min tjänst men det händer inget och detta blir jag bara för arg över för hon kan ge andra högre men inte fan mig..
så nu har man fått tagit extra jobb på ett annat ställe och det e inte inom vården och jag vill ju jobba inom vården hellst men vad ska man göra om man inte får något annat just nu..
så ska kolla upp med andra tjänster inom kommunen om högre tjänst och nattjobb så man kan söka de så fort de kommer..

jag e ju lycklig för jag har ett underbart syskonbarn i familjen och jag kan inte vara mer lycklig över denna underbara tös..

ses alla underbara..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0