underbara väder


idag skiner solen och det e underbart men jag ska hålla mig inna och fixa en del så jag blir klar med disken och sedan  ska jag bädda rent och fixa i sovrummet så det blir fint har hängt upp den nya tavlan som jag köpte igår passar perfekt tycker jag..

sedan ska jag hjälpa min storasyster med att fixa hemma hos henne så de har det fint och klart hemma tills den lille kommer.. sedan ska vi fixa i stallet eller ja vi ska bara lämna fodret som vi var och handlade igår.

äntligen hann jag köpa det jag har varit ute efter alla gånger jag har varit på ge-kås.
stegräknare köpte jag så det var skönt så nu ska jag ha den på mig varje dag så jag kan se hur många steg jag går när jag jobbar och är hemma..

sedan köpte jag en massa nya underkläder för mina gammla kan jag inte ha alls längre så köpte 3 nya bhar 2 vita och en svart  sockar för alla mina försvinner hela tiden så det var dax för ett par nya nu sedan underbyxor det var det viktigaste.
ska se om man kan ta bilder på de nya och de gammla så man kan gämföra storlekarna får se om jag gör det så kan man se hur stor skillnad det e på dom..


ska fixa min säng också skaffade nytt överkasst så snyggt för det e en färg som jag älskar..


nää nu ska jag sluta ska börja fixa här hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0