underbar helg


min helg har varit på topp och jag har umgåtts med familjen och med mina vänner.
köpte en soffan som jag hämtade igår och det var skönt det för den gamla den var helt värdelös att sitta i..
i fredags var jag helt ledig då var jag, mamma, storasyrran och lillebror på ge-kås och handlade lite. sedan tog man ett varmt bad på kvällen.

igår hämtade man soffan försökte fixa lite här hemma så man kunde få in den och sedan ut med den gamla till tippen så den gamla e äntligen släng skiter i de där jävla jysk stället som inte ville hjälpa mig när jag pratade med dom om att den var sönder..

så jag har haft en söndrig soffa i snart 1½ år så det var på tiden att den blev utbytad..


idag var det utflykt med nästan hela familjen johanna spelade dm i bowling så hon var inte med.

det var en överaskning till mamma att vi skulle till hennes Faster Kajssa och Frank.
Det e så roligt att träffa dom de e helt undebara alltid roligt att vara hos dom.

Deras son Henrik var med och hans tjej de gick lite tidigare men det var roligt att träffa mammas kusin( våran släkting) de e alltid trevliga och roliga.

de bjöd på riktigt god middag som var potatisgratäng, mycket gott kött och två sorters sallader  frank hade gjort den ena och den tog jag av och den smakade super gött..

kom hem 20 i 7 och det var super toppen dag..


så jag kom hem i tid så jag kunde sätta igång maskiner i tvättstugan vilket jag behövde göra hade en del tvätt.

igår la man upp bordet och stolarna på blocket så jag hoppas verkligen att det e någon som vill höra av sig.


nää nu ska jag kolla lite på tv och på nätet efter något gott recept som jag kan laga så man kan ha mat till jobbet i morgon.. kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0