träning


skulle passa zorro idag men han dök aldrig upp tråkigt tycker jag så jag har inte fått gå ut och gå med honom som jag verkligen ville göra.

ikväll blir det hårdträning med jesper min personliga tränare ska bli roligt och se vad han ska hitta på för övningar i gymet för mig..

igår var det en kväll som man sent kommer att glömma säger jag bara.
men men nu e jag ledig så jag ska försöka kolla bort det nu och bara njuta av en dags ledighet.
sedan jobbar man på onsdag kl 6.45-14 efter det e det träning igen som gäller  och på kvällen blir det en lugn kväll för min del.
på torsdag e jag ledig och har bara möte med jobbet i 2 timmar.
eftersom jag jobbade 2 pass härom veckan så bytade jag och Lina tur så hon inte går timmar minus det vill man ju inte..

så på torsdag ska man ha de nya kläderna och bara ta det lugnt och köpa blommor till mamma för hon fyller år så jag funderar på att baka till henne också..

men får se vad jag gör..

men nu ska jag ladda för i kväll och det ska bli spännande att se vad han vill att jag ska göra..

man har ju gått ner 36 kg så det e ju lättare för mig att göra saker men att springa har jag inte lyckats med förutom i 1½ minut som längst.
så nu e det dax för mig att ändra på detta..

ska kolla med chefen på mötet på torsdag om man kan få våruset betalt och att de som vill gå går.
för några år sedan gjorde vi det och det var roligt..
eller ja kanske inte så roligt jag var den som kom bland de sista in i målet men det e ju inte det viktigaste utan det viktigaste e att man har det roligt när man går.

vi gick ju blodomloppet i göteborg för vad e det 2 år sedan och då gick och spran alla ifrån mig och det tyckte jag var mindre roligt men det var en kolega som mötte mig vid målet och det var Marie.
de andra hade glömt bort mig..

men men det e ju ingen nyhet när det gäller vissa saker på mitt jobb..

igår så var jag och lämnade papper och jag hoppas verkligen att det hör av sig skulle vara roligt att prova något nytt nu men sedan ska jag kolla upp detta med studier om det verkligen e något för mig och vad jag ska studera.

jag vill verkligen studera igen saknar skolan ibland.

så får se vad som görs ska kolla upp det sedan får man se vad som görs..

funderar på att studera upp några betyg på distans så man kan komma in på någon skolla om jag tar tag i att studera vidare..

nää fundera och fundera vidare blir det..

nu ska jag ät lite frukt och kolla på tv och sedan ska amn göra sig klar till i kväll...

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0