torsdag


fan vad veckorna går snabbt nu och jag hinner knappt med säger jag bara.. tränar och jobbar som bara den skönt att hålla igång kroppen blir aldrig trött på att säga det och jag tror att ni börjar bli trötta på att läsa det men tro mig det skiter jag totalt i om ni e trötta på att läsa det..

men det e fan underbart att hålla igång kroppen..

i söndags körde jag 120 situps och har fortfarande träningsvärk i magen efter det.
magmusklerna e ju inte tränade någonting sedan operationen eller ja nästan inget alls..
i dag körde jag lite zumba skulle göra det igår men gav upp men johanna var med idag så hon sa fan om du bangar du ska vara med och göra det du kan.

i morgon ska jag köra lie mera än en timme på bandet och sedan träna armarna och köra magen igen träningsvärk det får man fan leva med så e det bara..

ska jobba i helgen så det blir la en lugn helg så det blir la en massa film och massa levande ljus för min del sedan ska jag kolla med mamma och pappa om de kan ta och hjälpa mig med bordet så jag kan få hem det och iväg med det jag har nu..


igår var man ju på ullared eller rättare sagt Ge.kås och handlade en del kläder och jag e super nöjd med det jag fick hem..

först och fremst ett par nya jeans som e super nice, sedan köpte jag 3 linnen some långa det e precis vad jag gillar och sedan köpte jag 3 tjocka tröjer så man slipper frysa så himmla mycket..

sedan köpte jag ett par dukar som jag ska ha på borden sedan så köpte jag flera värme ljus i plasthållarna använder de super mycket nu.

sedan köpte jag en tröja men betty boop eller vad heter hon det var en storlek till alla så den ska jag ha här hemma så man har något nytt sedan så blev det en sminkspegel min gammla åkte i golvet för kanske 1 år sedan så nu klarade jag inte av att ha den lilla längre..

kommer inte på allt som jag köpte men det kommer bilder på kläderna det lovar jag er alla.. när jag har de på mig så får ni se en ny bild på mig idagens läge som jag kallar det..

:)

hoppas att ni andra har haft en underbar dag annars


kram på er alla.. kommer bilder snart lovar detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0