på väg mot ljusare tider kanske!!



jag har nu fixat ett möte på måndag halv 3 så jag hoppas att mina betyg kommer tills dess.

jag ska börja läsa upp mina betyg och det e verkligen något som jag vill göra nu så nu e det bestämt.
så nu ska det verkligen bli skoj ska plugga hemma på kvällarna när jag e ledig så det ska bli skoj så nu måste jag verkligen fixa här hemma så man har fått bordet på plats och flyttat runt på det andra så det blir fint här hemma..

har en hel del för mig nu och det e roligt i morgon ska jag fixa mina cv papper som jag ska skicka i veckan så hoppas att tjänsterna finns ute fortfarande..

men men nog om studiern just nu skriver mer om hur det blir på måndag..

jag har sagt till mig själv att jag ska ändra en hel del med mitt liv..

man har gått ner 43 kg nu och det känns helt underbart att det går sakta men säkert neråt.
och ni alla som säger att jag har fuskat eller tagit den lätta vägen säg inte det för ni vet inte hur det är att genomgå en sådan stor operation och sedan e det mycket arbete efter operationen.

man ska inte tro att alla mår bra snabbt efter en operation och att man inte behöver göra något för att gå ner i vikt.
det e en ren lögn man ska ha koll på vad man kan äta och dricka för man måste dricka mycket vatten.

jag gillar inte att folk säger att du har tagit den lätta vägen för det har man inte det e lika jobbigt eller svårt som det var innan..
du ska ha koll på medicinerna och hålla igång kroppen du kan inte bara lägga dig i soffan för att du tror att man ska gå ner i vikt..

nää blir bara så arg när folk säger så...

idag har jag varit på möte på jobbet efter det åkte jag hem till mamma och pappa sedan blev det att jag hjälpte min storasyster i stallet för hon får inte anstränga sig..

hon har ju högt blodtryck och sedan har hon något annant så de var oroliga att hon kunde få någon förgiftning kom inte ihåg vad det heter just nu.

så jag hjälpte henne så snällt så mockade och fixade vatten i boxen la upp maten med mera..

roligt att få hjälpa till i stallet älskar ju hästar!!.. funderar även på att kolla upp ridlektioner vad det kostar med mera..

nää nu ska jag kolla tven så vi hörs sedan

kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0