mår inte så bra



 idag har jag super int i ruggen och i huvudet så det blir en lugn dag för min del.
tänkte jag skulle ha fixat här hemma men blir la att jag ligger i soffan och tar det super lugnt.

i morgon jobbar jag 7-12 efter det ska man ha en hel del att göra ska kolla upp en del saker ang studier.
är helt inne på att börja studera igen och ja jag vill verkligen detta..

ska bara hitta något som jag verkligen vill studera till men det vet jag ju redan och det e ju till barnmorska det hade varit super roligt, för det var något som jag verkligen älskade när jag praktiserade på bb i varberg.

älskar småbarn och vill verkligen jobba på bb ta hand om både vuxna och bebisar det e helt underbart stor glädje i mitt liv.

nää nu jävlar ska jag kolla upp det..


nu ska jag lägga mig ner i soffan med en filt och bara ta det lugnt.. väntar på att syrran ska höra av sig men men ..

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0