intensivt pass på gymet



idag jobbade jag till 4 och efter det så var det gymet som gällde och idag tränade jag med sophia och hon hade satt ihop ett pass för mig som heter duga.
så nu efter detta passet så e jag super trött i armarna och har absolut ingen ork i dom men det ska gå bra ändå..

det e skönt att köra ett tufft träningspass för då vet man att man har tränat ordentligt...


i morgon ska man på kickoff efter det ska man jobba kvällen
så i morgon ska man hålla igång från kl 13-21.30 sedan ska man jobba på onsdag morgon sedan e man ledig en dag och då e det träning ännumera och sedan ska jag diska här hemma och så ska jag baka bröd så man har det hemma ska bli roligt att prova på det nu..

var några år sedan man bakade bröd ska se om jag kan baka bullar också..

nää nu e jag slut i armarna så nu ger jag mig... kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0