äntligen fredag


Gud vad tiden går fort nu.
det e redan fredag och jag ska jobba helgen igen.
tänkte jag skulle baka något gott brod nu men jag vet inte vad jag ska baka bara.

vet bara inte vad jag ska baka små franska eller om jag ska göra en stor limpa hmm svårt att välja..

ska även göra mig en hemma gjord pizza om jag kommer på vad jag har för ingridienser till men det ska bli gött mindre fett på hemma gjorda pizzor än de man köper..

så i helgen ska jag med johanna ut till harrys för hon vill se om det e någon viss person som kommer ut.
så jag ska hänga med sa jag och vi blev bjudna på fest hon en gamal klasskamrat så det ska bli roligt.

det blir en alkohol fri kväll för min del men roligt det ska jag ha ändå..


sedan så ska jag se om jag kan fixa bort bodet det tyckes inte bli någon köpare från blocket så ska se om jag kan sälja det på aktionen istället..

nää ska ta hand om disken snart så ska jag börja baka lite bröd med..
bullar får det bli en annan dag..


kram på er alla skriver en annan dag och det kanske kommer bilder på brödet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0