underbara lördag


jag bara e så glad för mitt nya jag..
allt med mig e ABSOLUT INTE KLART jag har mycket långt kvar men jag har en tid på mig att gå ner mina 60-70 kg till men vad fan jag har ju 1½ år på mig att klara det och det ska jag göra..

jag ska göra en massa nu på veckorna och då har det med träning och annat.
jag ska börja dansa Zomba och vill bara att det ska komma NU så man kan komma igång med det.
sedan ska man simma i gång i veckan kanske mer får se hur det blir.

Vatten gympa e bra för musklerna och för kroppen så det e bara att sätta igång med allt så man ser mer förändringar på min kropp..

idag har jag jobbat till 14.20 blev 20 minuter övertid men det får man ju bara skriva upp.

Efter det var det bara till att åka hem och sätta igång tvätten som nu håller på att torka det sista.
hoppas att min fleace jacka kan krympa lite men man ska inte hoppas på förmycket.

ska nu byta gardiner i lägenheten och sedan ska jag till mamma och pappa och äta middag med rästen av min underbara familj.
ska bli trevligt detta..

skriver mer senare kanske om inte så skriver jag i morgon..

ska se om jag kan få uåå lite ego bilder på mig i profil tyvärr bara ansiktet helbild på kroppen har inte kommit flera det e inte så lätt när man inte vet vad man ska ha för kläder så man ser att man har gått ner lite..

nå ja nu ger jag mig.. kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0