underbar lördag



min lördag var helt underbar. först underdagen så mtog jag det bara super lugnt gjorde mig klar för kvällen som först var hos mamma där det var 3 rätter middag.
till förrätt fick vi ägg räger och sås och ärtor de andra hade även sparris i sina med det får inte jag äta. mycket gott var det i min var det knappt en del  sedan var det färrätten och då var det rådjurstek med potatis och brunsås till. sallad hemma gjord inlaggd gurka.
på min tallrik var det knappt en halv potatis två mycket små bitar rådjurstek  sedan lite ärtor till det med brunsås några salladsblad och 4 skivor gurka och detta var mättande. satt med de andra medans se åt och efter 30 minuter var de andra klara och vi började att duka av bordet för att ta fram den goda efterrätten och detta var pannacotta med jordgubboch björnbärssås på gött var det men som tur var så hade jag inte lika mycket pannacotta i min som alla andra hade för då hade jag mått illa tror jag..

efter det bar det hem till maria och det väntades på ett mycket trevligt sällskap med en massa prat och skitsnack.
pratade film och lite annat och det var roligt pratade om svenska filmer vilka som e bra och vilka som e dåliga.

sedan körde maria in till stan och det var harrys på schemat och jag ska vara ärlig nu detta e första gången som jag e ute hela kvällen sedan jag opererade mig och ja ajg såger då det fy fan vad trött jag e idag trodde inte att det skulle vara så illa.

men vad fan det e bara att leva med det bara jag håller mig till liv då jag ska tvätta i kväll kl 19-23 idag har jag inte så jätte mycket tvätt men kände att det behövs tvättas ändå gillar inte att vänta länge mellan tvättningarna..


annars så har det inte hänt så mycket idag.. ska ta det lufnt bara känner jag..

skriver kanske mer i kväll eller något men bara om det har hänt något..

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0