tröttare människa går inte att hitta


Idag jobbade jag klockan 6.45-16 och direkt efter det var det bara till att dra till motionhuset för lite träning. körde en stund på bandet och sedan var det ju dax för att börja träna magen och lite armar.
tänkte prova på att springa på bandet men det var inget som passade mig just nu ska göra det snart tänkte jag prova lite för var gång.

körde ju armarna och magen på bollen som jag kallar den och fy fan det märks att man inte har varit och tränat den senaste 1½ månaderna men det e bara att komma igång igen med det nu för jag siktar på att vara snyggare till sommaren för man vill ju sola och bada som bara den och sedan ska man kanske åka på semester..

jag saknar att åka på semester det e ju inte samma sak att vara i falkenberg på semester.

nää nu e det bara till att köra super hårt här ska man gå ner i vikt så det skriker om det....



nää nu ska jag sova...

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0