sitter hemma nu


sitter och kollar på Sofias änglar och jag tycker verkligen synd om familjen som det handlar om idag..

nog om det.
idag cyklade jag till jobbet och på halva vägen eller rättare sagt uransför badhusparken så viker cyklen sig och jag faller ner och slår i vänster knä.
sparkar av mig cyklen så jag kan resa mig så fort jag kan och då känner jag att det gör ont i knät. men jag ger mig inte jag fortsätter till jobbet och möter en kolega som har ttrillat på samma ställe som jag men han hade gjort illa axlen så han gick hem.

jag kunde knappt gå men fortsatte att jobba i den farten det gick och tro mig det var då fan inte lätt kan jag säga.
så jobbade till 12 men det var inte lätt kunde inte ta mig hem så ont hade jag i knät så min underbara mamma kom och hämtade mig efter 13 vid det tillfället hade jag så ont i knät att jag ville skrika men det var bara att bita ihop..

kl 14.20 hade jag en tid inne hos läkaren och han kollade och vi kom överens om att det e inte var något brutet men det e så att jag har fått en ordentlig smäll i mjukdelarna det e därför det gör ont så vila i 2 dagar och ta panodil för smärtan.

så i dag kunde jag inte träna vilket jag verkligen ville göra.
så jag ska ta igen detta så snart jag kan och hoppas att knät blir bra till fredag.
då ska jag jobba till 16 och jag vill inte vara hemma för mycket jag vill ju jobba och hålla igång.
men många tycker att jag var dum som cyklade i detta vädret men det e som jag sa till alla hur fan ska jag ta mig till jobbet?? jag kan gå men om jag hade gjort det idag så hade jag inte kommit i tid heller och inte fan vill man vara sen heller till jobbet.

jag har cyklat i herrans många år och detta e ju inte första eller sista gången som man trillar med cyklen det kan för fan hända vem fan som hellst.

men så sur jag blev för att jag inte kunde träna idag jag som var sugen på att springa lite på bandet idag vill ju träna upp mig på det nu så mycket som möjligt..

håll tummarna att det blir bra till fredag för då ska jag bara jobba så e det bara..

och i helgen ska man på fest då min underbara vänn Evelina G kommer hem över helgen och festar med sina vänner som hon saknar.

och så saknar vi alla henne med.

så det ska bli roligt.. jag e glad för en sak och det e att man inte dricker alkoholen jag har en kännsla som jag kommer att hålla vid och det e att jag tror att jag inte kan dricka alkohol sedan och jag har ju klarat mig utan sedan mitten av november så det går ju bara bra tycker jag.

nå ja nu ska jag lägga en kudde under mitt ben och se om det kan sluta verka..


kram på er alla och hoppas att ni har det bra och hållt er borta från att trilla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0