orkar inte



har inte orkat ta tagi städningen idag jag mår illa bara tänka på det men jag måste ju för fan..

jeg får ont av att äta mat inget vill som jag.
nu i kväll tänkte jag äta pankakor till middag men åt en pannkaka och efter ca 10 minuter så fick man upp det igen och det var inte bekvämt heller.


men vad fan ska jag göra det blir soppa nu igen så får jag se vad dom säger den 20 när jag träffar läkarna igen..

får se hur det går i morgon ska göra soppa så ska se om jag kan göra min egen soppa så som potatis och köttfärs soppa det e gött skulle vilja ha lite vitkål det e jag sugen på nu för det var ett tag sedan..



skriver mer i morgon  efter att jag kommer hem från läkaren igen..
så nervös nog därför man inte kan behålla maten kanske hmm kanske e därför...


ses i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0