måndag den 3 januari



idag e det den första måndagen på det nya året och jag sitter uppe i min soffa och e super trött.
men satt ju nästan uppe halva natten och såg på tv vilket jag måste ändra på nu för från och med nästa vecka ska man jobba vilket ska bli skönt det.
på onsdag ska jag till läkaren och ja jag vet inte vad jag ska säga jag e super nervös inför detta..
han ska kolla på brunfläcken som jag har lite ont i så undrar vad han säger hoppas att det inte e något med den eller vad man ska kalla det.

nog pratat om detta i helgen som var har det hänt lite saker.

var på 3 rättersmiddag hos underbara mamma och pappa och det var jag , mamma och pappa, johanna karro, lennart och lennarts mamma vi hade mycket trevligt god mat älskar råddjurstek.
efter det bar det ju av till Maria  och där satt vi och pratade och hade super trevligt drack vatten och juice  den alkoholfria rose vinet som jag köpte smakade absolut inte bra så den dricker jag bara inte mer.

om jag ska dricka så blir det pärondricka med cider smak och den e sockerfri så det e bra det. men jag ska inte dricka sådanna saker heller håller mig till vatten och juice för det går lika bra.. på harrys dricker jag bara vatten och det e bästa som finns kallt vatten med en massa is till..

idag ska man ut och gå men vet inte riktigt när det blir av bara.

ska handla lite mat eller vad man ska kalla det ska se om man kan köpa lite lök som man kan ha till köttfärsen för jag älskar ju lök och det e något jag alltid har till köttfärsen.

sedan ska man ju bara till apoteket för att se om man kan få tag på medicinskbensin så man kan få bort rester runt kirurgtejpen man har över ärren på magen..
de sitter knappt kvar eftersom det e så mycket rester.

nää nu ska jag ge mig för en stund sedan ska man ju laga mat och diska så man har något att göra här hemma..

vi hörs och ses..


kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0