löpbandet


idag har man tränat och jag e super stolt över mig själv.
gick på bandet i 30 minuter sedan tränade jag magen armarna i morgon ska jag köra bandet igen och sedan ska jag göra ben och magen igen tror jag..

det bästa med idag var att jag spran på bandet för första gången och jag var verkligen super nervös för att trilla eller något.

så i morgon ska jag prova på att springa ännu mera.

jag e så glad för att det går framåt för mig.

det e helt underbart min kondition e verkligen mycket bättre än vad den har varit innan på många herrans år.

se till helgen ska jag fira detta med att dansa och ha roligt UTAN ALKOHOL är inte sugen på sådant längre eller visst i bland kan en kall öl vara lockande men jag har sagt att nää inget sådant man kan ha roligt utan alkohol och det har jag med mina vänner..

idag tränade jag med Johanna Lina och Carro W och det var roligt.

det e roligt att ha några att träna med och snart kommer en jobba kompis till motionshuset för att börja dansa zomba och sedan ska jag se om jag kan få henne att gå på bandet och lite annat så hon kommer igång med träningen..

jag e helt slut i dag jag e verkligen super trött  efter träningen men jag ska lägga mig tidigt och sova ska upp tidigt och jobba till klockan 12 så en kort dag e det i morgon vilket inte gör mig något..

nu blir det en kopp te för min del till top model på 3an. sedan ska man se csi på 5an sedan sova gott..

kram på er alla underbara läsare..

Kommentarer
Postat av: lina

fan va duktig du var när du sprang idag =)=)

2011-01-24 @ 20:33:42
URL: http://linasiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0