bodypump



då har man kört en timmes bodypump och jag e helt slut i kroppen så det blir ett varmt bad och en bok idag så man kan slappna av i kroppen innan man ska iväg i kväll på fest. ska ju så klart ut till harrys och ha det roligt med mina vänner.

det e skönt att inte dricka alkohol just nu  jag vet att det e gött med en super kall öl men jag håller mig bårta från det. vill inte vara dålig.

efter träningen ringde jag mamma för att kolla om hon skulle till fynda och det skulle dom så jag fick följa med för jag skulle köpa lite saker så jag kan städa och ha det frecht i lägenheten sedan när jag har tagit tag i allt.

jag e så stolt att jag håller igång kroppen så mycket som möjligt och jag tycker att det e roligt med lite nya linnen som jag köpte i torsdags gillar dom super mycket så dom kommer jag att använda en hel del.

i morgon blir det en slappe dag och det e det bästa då ska jag göra så mycket som möjligt här hemma och ska få så mycket som möjligt gjort så jag kan ägna mig åt träningen i veckan och så klart åt jobbet har en hel del att göra eller jobbar många dagar..

nää nu ska jag ta det lugnt en stund sedan ska jag byta gardiner och byta lampskärm i sovrummet och sedan ska jag såklart kolla i min favorit tidning som heter hembakat nytt nummer har ju kommit ut igen så den måste jag bara kolla i..

tror jag gör det först och tar ett kallt glas vatten till och bara ta det lugnt!!!
kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0