blev en sen kväll.


igår blev det en sen kväll med familjen.
vi åt tacos och hade det super roligt.
åt lite färs och grönsaker, ska åka hem till mamma innan jobbet och hämta lite mat som jag ska ha till jobbet så jag slipper gå utan mat i kväll..

i morgon e jag ledig och då blir det träning med min syster men vet inte vilken tid ännu tidigare än 4 vet jag för hon ska nog bowla på kvällen..

i denna veckan blir det ev vattengymnastik också får se hur det blir roligt ska det bli iallafall..

det svåra e bara att man ska hitta någon att träna med för min syster kan inte alltid men vattengympan ska jag gå med cissi en kompis till johanna som jag har lärt mig känna.

ska ´ju jobba kvällen idag och det bästa e att jag slutar klockan 21 idag och det e underbart det..

skriver mer i kväll just nu ska jag bara ta det lugnt och kolla lite på tv och sedan ska jag se om jag hittar några kläder som jag kan ha på mig..

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0