vad ska jag göra!!????



Man vet vem som är ens vänner.
jag sitter och funderar och funderar på en massa saker.
och jag vet nu vilka som e mina vänner.

jag umgås inte med någon på jobbet för jag känner mig utanför nu så nu e jag bara trött på allt och alla.
det e som att ingen lyssnar på en när man säger en sak med mera.

det e det som e värst med allt nu i mitt liv det e jobbet och jag skiter i om det e någon som läser detta men jag måste få ut det ur mig.

vad ska jag göra det e frågan!??? man ska kanske söka annat jobb nu!

vill verkligen göra något annat vill flytta från stan och bara bo i någon stad som jag älsakr och det e göteborg eller halmstad.
det e 2 städer som jag verkligen älskar.

så man kanske ska kolla igenom möjligheterna i varje stad och se vad som finns för en.

och från och med nästa vecka ska jag se om jag kan eller hinner med allt om jag ska börja med körkortet igen..
måste verkligen ha det nu..

nää jag har verkligen många funderingar i mitt huvud nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till..
måste verkligen fundera och fundera ännu mera..

skulle vilja börja studera och det finns något som jag verkligen brinner för och det e ju att baka men jag vet ju inte om det finns något man kan göra. skulle vilja studera till konditor men vet inte om jag e redo för det men det skulle vara super roligt...

hade verkligen älskat det..

nåja vad ska amn göra.. många tankar i mitt huvud..

jag kan baka
jag är duktig på det jag gör
vad mer kan jag göra???

jag e duktig på mycket...


sedan har jag en massa funderingar inför min framtid som den nya magdalena hur jag ska göra med allt som har med min kropp att göra.

som armarna de vill jag fixa snart men jag har ju mycket som ska ner och jag har ju 2 år på mig tills jag får magen fixad så jag har en del att fundera på tills den dagen den kommer...

i morgon jobbar man till 16 och efter det ska amn handla det man ska ha till lördag men innan det så ska man fixa lite dricka till välkommsdrinken ska bara se om jag hittar något bra som man kan ha att dricka..

sedan ska jag baka lite till lördag så det e några som kan smaka på mina mandelkubb och sedan får man se om man kan baka muffins med till alla som kommer ska bara se vilka jag ska göra denna gången om jag ska ta choklad eller vanliga eller något annat vi får se det kommer en massa bilder på det till helgen..

på lördag får jag sluta 2 snälla Linda bytade med mig så jag hinner hem och fixa det som ska göras till kvällen.. och att jag hinner fixa mig.


nää nu ska jag fortsätta fundera och kolla på tven.

vi ses kram på er alla.. kram kram

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline♥

Jag tycker det är viktigt att man förändrar saker i sitt liv så att man mår bra.

Jag har lärt mig otroligt mkt sen jag fick Jouline, man skall ta vara på livet och göra något roligt med det :)

Kämpa på Magda du är stark och fixar detta.

Kram

2011-03-01 @ 14:13:26
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0