underbart



helgen har varit helt undebar.
firade en vänn igår och det var en toppen fest med en massa vänner.
jag hade det fullt upp igår och då var det först och främst att mamma hämtade mig så jag kunde hämta mina presenter som e kvar hos mamma och pappa så jag åt lite middag och sedan fikade man lite efter det var det dax för att hjälpa min syster i stallet.. hon kan behöva all hjälp sedan när den lilla kommer..
sedan var det dax för mig att dra hem så man kunde duscha och fixa sig inför festen till kvällen.
kläningen jag hade på mig igår har jag lånat av min vänn Evelina men igår gav hon mig den och hon sa även att jag skulle kolla på andra klänningar som hon inte kan ha längre som hon har i norge.
jag skulle kolla på dom och se om jag kan ha dom eller något sådant..

Lillebror var ute på harrys när man kom och det var ju Även ROGER, Emelie och andra som jag inte minns vad de heter..
jag hade det super roligt igår.
Vet inte vad jag ska säga jag hade det toppen. dansade och dansade och pratade en massa med fok jag känner eller kände eller vad man ska säga.


min bror sa en sak som Roger hade sagt till honom och det var - var kommer din syster att ta vägen hon försvin ner ju snart.. eller något liknande.
och som min bror sa igår  du har blivit mycket vacker och mycket sötare..

roligt att höra att någon tycker det...


har inte så många bilder men de kommer en annan dag..

skriver mer en annan gång..

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0