träning bra för kroppen



det e bra med träning för kroppen och jag kommer aldrig ge mig med detta.
det bästa med allt e ju att man mår bra att träningen, bygger upp mina muskler och går ner lite i vikt åt gången.
det e en underbar kännsla att veta att man går ner i vikt och jag känner mig gladare än vad man har gjort på evigheter..
det tråkiga med allt det e att mitt schema e inte som jag hade velat ha det jag skulle vilja ha lika många dagar varje vecka så man kan träna alla dagar utan att man känner sig helt slut efter jobbet.
i morgon ska jag träna igen även på torsdag och fredag sedan jobbar jag ju helgen så det blir ingen träning de dagarna tyvärr..

men men jag e glad för att det ligger så nära för min del för man kan åka förbi på vägen hem efter jobbet eller från stan över huvudtaget.
idag ska jag betala deras räkning när jag e där och sedan ska jag träna som fan innan jag ska dra till jobbet inte för att jag vill det igentligen dit men vad fan man måste ju jobba så man kan leva livet.

idag slutar jag kl 21 och det e bara att åka hem och sammla sig för morgondagen då det e jobb igen gött eller???

jag trivs ju inte längre på jobbet men jag e glad för att jag har ett jobb kan jag tala om men det e dax för mig att kolla efter något annat nu om det inte sker en stor förändring på jobbet och det kommer det inte att göra kan jag ju tala om då..

n'' nu ska jag ge mig till motionshuset för att träna lite.

skriver mer senare..

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0