solen har varit framme



idag har solen titta fram och lyst helt underbart men det var inte så länge men ändå.
idag har jag jobbat 7-16.15 tycker att det e gött att jobba heldagar nu och det gör inte mig något alls.
jag har tagit extra turer eftersom jag har tagit ledigt i helgen så tog jag en extra tur för veronika på jobbet så hon kan vara ledig på måndag och några dagar fran så hon kan vara med sina barn.
men det var bara en kort tur så det var inte så farligt ändå så nästa vecka blir det
måndag 7-12 tis 7-12 ons 7-12 torsdag möte kl 13.30-15.30 eller till 16 fre 7-16 sedan extra på lördag 7-16 och nästa lördag e det fest för mig och Johanna så det ska bli en super helg det med..

Längtar till denna helgen med för då fyller man ju år men vi firar inte oss så mycket blir tydligen tårta på fredag kväll för de andra i familjen jag jobbar ju kvällen..
men jag jobbar kväll med Marie så jag lovade att jag skulle baka och då tänkte jag baka så att de andra får lite över helgen.

får ju vara extra snäll när man fyller år..


nää nu ger jag mig för nu skriver kanske senare..


kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0