ont i halsen, frossa och feber



då har man fått ont i halsen frossa och feber men ska till jobbet i morgon så jag kan fixa allt annat som ska göras.
jag ska till gyn och ta min spruta sedan ska jag sola lite och efter det så ska jag ev träna får se hur det e med halsen i morgon för man ska ju inte träna när man har ont i halsen eller feber.
så jag hoppas att det blir bättre.
om inte så ska jag hem efter att jag har solat lite och då ska jag färga mitt hår så det e klart till klippningen på torsdag skulle vilja ha en tidigare tid men jag nöjer mig med en tid kl 15 för man ska ju träna efter det sedan på torsdag..

jag har så mycket som ska göras denna veckan typ bara jobba och inget annat..


nu ska jag ge mig ska upp tidigt och jobba..

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0