jobbat och tränat



idag skriver inte jag så mycket om jobbet för jag har inga goda ord om dagen..
så jag skriver istället om resterande dag.
jag slutade kl 12 så jag stack hem till mamma och pappa och åt lite middag och sedan vilade jag lite för jag sov mycket dåligt i natt. '
skickade sms till lina och sa till henne att jag skulle träna och vilken tid och det visade sig att hon var i halmstad och skulle träna senare..

så vi bestämde oss för att träna vid halv 4 eller något.
så lite senare än så så drog jag till Motionshuset för att träna lite på bandet.
det gick super bra tyckte jag idag gick snabbt och sedan så sprang man lite.

efter det var det bara till att åka till mamma och pappa för mamma skulle handla så jag skulle få mjölk och flingor så jag har till frukost och medicinen.

efter det var det bara till att åka hem och äta lite middag så nu har man ätit lite paj och det smakade bra.
så nu e man mätt och belåten, ska snart till syrran och se på film medans hon tvättar..


så mycket mer har jag inte att säga..

kommer bilder i veckan från festen i helgen.. blev inte många men alltid några...

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0