hemma sjuk



idag skulle jag jobba men blev hemma med min feber och har fått ringa ett par samtal.
skulle ju träffa min personligtränare i morgon men det blir inte av eftersom man ska absolut inte träna när man har feber eller ont i halsen det e absolut inte bra för dig.


besviken på mig själv för att jag blir sjuk nu när jag vill träna så mycket som möjligt för jag älskar det verkligen nu..
mina räkningar e betalda på motionshuset så nu kan jag träna så mycket som jag vill igen.. ;) när jag e frisk det vill säga..

febern vill inte lägga sig och jag e så jävla trött hela tiden så nu ska jag se biggest loser sedan vet jag inte vad som händer med mig kanske sova...

vi hörs
kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0