helt underbart



livet e bara för underbart..
jag e så glad nu efter att ha gått ner några kilon men det ska bort ännu mera.
jag har gjort mycket nu med mig ny hårfärg och ny frilla och kläderna blir bara större och större.
det tråkiga e det e att man inte har så mycket fina kläder som passar så bra längre men det kan man säkert fixa till på ett sätt.
idag dricker jag vatten ur ett vinglas och känner mig lyxig och det e jag värd tycker jag..

Tyvärr har man inte tränat så mycket men man har ju legat sjuk men nästa vecka så glömmer vi det för då ska man på det igen och det ska bli roligt att få komma igång med det igen för det e tråkigt att inte få träna.
nu har man ju vant sig med träningen så nu e det svårt att sluta med det roliga.
och jag ska ju träffa en personlig tränare snart för man ska ju inte träna när man har feber eller ont i halsen så fick bli utan det i veckan..

Jag ska träna och träna som fan nästa vecka och veckan där på då fyller man år och ja det blir ju inget firande den helgen för oss men en vänn som fyller år samma dag som oss ska vi fira.
vårat firande blir helgen därpå och då jävlar ska det bli roligt..

ska baka lite gott tills dess och sedan ska man fixa lite annat som de kan tugga på..

nu slutar jag för idag ska ner till tvätten och kolla den nu..

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0