göttans med spinning



tro det eller ej men jag har kört 1 timmes pass med spinning och vi cyklade idag på gran canaria och det var en massa uppförsbackar och det var sträng med det var värt det.

många säger att det e som en drog när man väl har börjat med det så vill ¨man bara fortsätta. Så i morgon ska jag köra ett pass på kvällen 1 timme ska bli underbart eller ja jag fick boka reserv plats så jag hoppas att det e någon som hoppas av så man kan få en plats..

jag har aldrig svettats så mycket som jag gjorde idag och så underbart det var kan jag ju bara säga..
det e det värsta med att jobba på morgonen  man kan inte träna då utan man får träna när alla andra e där och det vill ju inte jag igentligen.

men vad fan det e bara att bita ihop och se glAD UT OCH GE SIG FAN PÅ ATT TRÄNA..

Jag gillar att hålla igång kroppen och man blir piggare och gladare efter ett pass.

jag ska träna så mycket som möjligt denna veckan eftersom jag inte jobbar kvällar så blir det träning efter jobbet..

skulle ju till polisen idag men ska ju till stan i morgon för man ska ju jobba så jag drar dit efter jobbet och ska se om jag kan låna jobbets skrivare så man kan få ut kommentarerna personen skickade till mig.


så hoppas att de kan hjälpa mig med detta för jag har aldrig varit så kränkt som jag blev den kommentaren som personen skickade.

jag säger som många andra av mina vänner det måste vara en aavundsjuk person som mår dåligt över sig själv och vill då hoppa på andra och hittade mig..

jag vet att jag har förminskat min magsäck men vad fan jag har inte förstorat brösten, fixat läpparna eller fettsugit mig jag har inte gjort något som syns förutom när jag rasar i vikt.
Men jag har gjort detta för att jag ska må bra och ingen annan jävel jag har ju tänkt på min hälsa och mitt välmående..

kollade med mamma om hon kan hjälpa mig med att sy en topp som jag skulle vilja ha till jeansen eller något.
så jag ska kolla om det finns tyg som passar mig..

så om ni som läser förutom mina underbara vänner som stöttar mig skriver en negativ eller en kränkande kommentar så vet ni vad som kan hända.

Jag e så glad för att jag vågar ta steget..


kram på er alla..

Kommentarer
Postat av: lina

haha dig ger man sig inte på ostraffat, Heja magda!!!



Tack för idag förresten, det var kul på träningen =)

2011-02-08 @ 23:41:45
URL: http://linasiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0