garderobsrensning



jag har nu börjat med att rensa i mina garderober på läder som man inte kan ha längre de e allt för stora för mig nu.
men mina luvtröjor behåller jag för de e varma och goa och det behövs när det e kallt ute eller i lägenheten.
skrev att jag e ledig 3 dagar och det e bara för underbart, ska vila kroppen och umgås med mina vänner sedan familjen sålart.

fy fan vad det snöar ute nu och jag hatar det som bara den..
varför ska det snöa så himmla mycket igentligen?? ja jag vet att det e vinter fortfarande men vad fan det måste inte snöa hela tiden..

önskar att det var vår och mycket sol ute så man kan sitta ute i vårsolen och bara njuta av en kopp te eller ett stort glas vatten.
helt underbart hade det varit..


kram på er alla skriver kanske mer i kväll..

Kommentarer
Postat av: Ausgeflippt

Jag tänkte också ha garderobsrensning här så småningom. Om 10 kilo så där. Jag är på god väg nu iaf. Har gått ner 2 kg den här veckan :-)

2011-02-11 @ 16:38:03
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0