då e man ett år äldre..


 Då har man fyllt 28 jag och min kära tvillingsyster Johanna.

jag sitter nu hemma och tar det lugnt men ska ta och dammsuga lite här hemma så man har det rent på golvet.
sedan ska jag ta och diska upp allt man har haft när man har bakat så man kan fåm in det i skåpen med mera.
 sedan ska jag se om jag kan fixa soffan lite den är sönder på ett ställe så ska se om jag kan fixa detta..

igår jobbade jag och det gick bra jobbade med bra och mycket duktiga tjejer..
efter det så var det dax för mig att bli hämtad så man kunde komma hem till mamma och pappa för att fika och umgås med sin underbara familj..

fick en ny våg precis vad jag behövde eftersom min våg e ju helt fuckt upp så nu har man en som fungerar tydligen men man bllir besviken för den visade ju inte det antalet jag ville ha.. '
men jag får vara nöjd med den vikt jag har gått ner och så får jag se vad som händer sedan..

skulle ha tränat idag men orkade inte palla mig upp ur sängen så jag får se om jag tränar i morgon eftermiddag om jag inte drar till bowlinghallen..

har inte bestämt mig ännu..

men nästa vecka ska man träna nästan alla dagar för då jobbar jag 7-12 måndag och tisdag och onsdag på torsdag har jag möte så då ska jag träna innan det sedan på fredag och lördag nästa vecka blir det lugna dagar för då jobbar jag 7-16 och på lördag ska man ju fixa maten som man ska ha på festen som johanna och jag ska ha..

ska bli super nice fest det..

så man ska kolla lite recept nu på tappas mat...

ikväll blir det fest med mina underbara vänner ska ju fira eves dag som också var igår och jag ska slå in en present till henne ska se om jag kan slå in den fint..
sedan hoppas jag ver´kligen att klänningen jag ska ha som jag har lånat av min underbara vänn Evelina G blir snygg på mig nu med mina nua leggins som jag ska ha..

hoppas att allt blir bra med kläderna nu till i kväll e ju lite besviken på mig själv för att klänningen inte passade över rumpan.. hatar min rumpa den e stor ju..

hahahaha nu skrattar jag för mig själv för att jag skriver detta...


längtar till våren då man kan använda jeans jackan igen och min väst de passar mig perfekt nu magen ahr ju blivit mycket mindre än vad den har varit innan på många år..
har ju fått på mig min gammla jacka som jag inte har använt på 2-3 år och den sitter bra nu så det e roligt tycker jag..


nää det kommer bild på Zorro och min ena present..




underbara lilla Zorro 4 månader gammal e han..
så söt han e.. min nya kompis..


det e köpt via h&m hemsida och jag föll för det när jag såg det så klart man skulle ha det..

så nu har man det och jag älskar det var underbart att sova i det..

passar mitt sovrumm super mycket.. just love it..

 

 

och så kommer en bild på mig såklart..



hoppas att ni får en underbar helg..

kram på er alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0