blåsig dag



I natt har det varit storm ute och som det har blåst ute säger jag bara.
trodde nästan att taket skulle blåsa bort men det gjorde det inte som tur var..

idag ska jag ge mig på något jag aldrig har vågat ge mig på innan och detta e spinning så det ska bli roligt att prova på detta.
det e ju bra för konditionen och för benmusklerna.

det ska bli super roligt att prova på detta sedan efter det så ska jag gå lite på bandet sedan ska man hem och ta det lugnt eller kolla igenom kläderna så att allt blir bra.

köpte mig ett nytt köksbord i söndags och det e en gammal kompis som sålde det för 200 kr med 4 stolar till så det var perfekt detta så nu måste jag städa och lägga ut mitt andra runda glasbord på blocket ska kosta mellan 800-1000 kr nästan aldrig använt och sedan e det super fint med stolarna till.

de e fina men jag vill inte ha glasbord längre och sedan vill jag ha lite större bord så man kan sitta flera stycken runt bordet och sedan kan man ju ha datorn på det och alla sina räkningar när det e dax för att betala dom..

skulle bli super bra för min del..

i morgon jobbar jag till 14 efter det e det träning som gäller och då e det bandet och sedan armarna så klart sedan ska jag se om jag kan boka en tid med personligtränaren igen eftersom att jag var sjuk förra veckan då jag skulle träffa honom igentligen.

det e ju bara underbart att träna och hålla igång kroppen så mycket som möjligt.

ska till polisen i eftermiddag och prata med dom och hoppas att de kan hjälpa mig..


skriver mer i kväll då jag har tränat och varit hos polisen.. kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0