bakat



då har man bakat en massa i kväll
jag har haft fullt upp med att tvätta så man har rena kläder och träningskläder.
så nu jävlar e nästan allt klart inför helgen skulle vilja ha mitt bord hem och bort med det andra.
så man kan få det fuper fint här hemma igen..

Jag har då bakat 2 sockerkakor den ena fick min storasyster och den andra ska jag ha med mig till jobbet efter det var det dax för mina jordgubbsmuffins och de e klara nu och ska svalna för i morgon ska glasyren på och den har jag gjort i min favorit förg  (rosa) passar nu när man fyller år och formarna e de bästa det står happy birthday på dom och är häftiga tycker jag..

I morgon förmiddag ska jag baka det sista som jag ska ha med mig till jobb och hem till mamma.
och det e så klart mina mandelkubb som jag ska göra och det ska bli super roligt att få de gjorda i morgon bitti...

så hoppas nu att mina kolegor blir glada för all fika som jag gör till dom men det e dom bästa som man jobbar med i morgon kväll så det e gött.
Bytade med lina så jag kan gå hem ½ tidigare så jag hoppas att det e lugnt i morgon så man kan gå lite extra tidigt..

sedan ska jag hämta ett paket som jag har beställt och det e en klapp till johanna i den måste ju ge henne något nu när man fyller år och sedan ska jag se om jag hittar något till min underbara kompis Evelina G som också fyller år i morgon..

detta ska bli en super toppen helg LÄNGTAR SOM FAN till denna helgen hela tiden..


men ska ju även träna på lördag morgon så man ska upp tidigt och träna Core och bodypump så det ska bli super först träning på morgonen sedan på kvällen träffa vänner som ska fira eves dag..

jag firar ju även mig och johanna men vi ska ju ha en super fest nästa helg för oss men alla våra  vänner e ju inte med men det ska bli underbart roligt det med..


nää ska kolla efter recept till lite tappas mat eller vad heter det som jag tänkte njuda på nästa helg ska se om jag kan laga något gott bara..

hörs kanske i morgon och det kommer bilder på allt i morgon..

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0